စမတ္ဖုန္းနဲ႔ Tableta ေတြကို 3D ကင္မရာအျဖစ္ေျပာင္းလဲေပးတဲ့ ACCESSORY










တိုရြန္တိုအေျခစိုက္ Matter and Form ကုမၸဏီက Bevel လုိ႔အမည္ရျပီး စမတ္ဖုန္းနဲ႔ Tablet ေတြကို 3D ကင္မရာအျဖစ္ ေျပာင္းလဲေပးတဲ့ Accessory ပစၥည္းတစ္ခုကိုထုတ္လုပ္လိုက္ပါတယ္။ လြန္ခဲ့တဲ့ ၂၀၁၄ ခုႏွစ္က ဒီအဖြဲ႔ကပဲ ဖန္တီးထုတ္လုပ္ခဲ့တဲ့ 3D Scanner နဲ႔မတူဘဲ Bevel ဟာ အရာ၀တၳဳေတြရဲ႕ 3D ပံုႏွိပ္ျခင္း၊ 3D လႈပ္ရွားမႈပံုေဖာ္ျခင္းအစရွိတာေတြအတြက္ အေသးစိတ္ 3D ပံုတူေတြကိုဖန္တီးေပးဖို႔ ရည္ရြယ္ထားတာမဟုတ္ဘဲ 3D အျဖစ္ ျပန္လည္မွ်ေ၀ႏိုင္တဲ့ ေန႔စဥ္ျဖစ္ရပ္ေလးေတြကို ရိုက္ကူးထားဖို႔အတြက္ျဖစ္ပါတယ္။

Bevel ဟာ iOS ဒါမွမဟုတ္ Android မိုဘိုင္းပစၥည္းေတြကို နားၾကပ္ေပါက္ကေနတဆင့္ ခ်ိတ္ဆက္ တာျဖစ္ျပီး အသံုးျပဳသူေတြအေနနဲ႔ 3D ပံုရိပ္ေတြကို သာမန္ဓာတ္ပံုေတြရိုက္ကူးသလို လြယ္လြယ္ကူကူနဲ႔ ရိုက္ကူးႏိုင္ေအာင္ ျပဳလုပ္ေပးမွာျဖစ္ပါတယ္။ Bevel မွာ မ်က္စိကိုဆိုးက်ိုးသက္ေရာက္မႈမရွိတဲ့ ေလဆာပါ ၀င္ျပီး စမတ္ဖုန္းရဲ႕ကင္မရာကသာမန္ဓာတ္ပံုတစ္ပံုလိုရိုက္ကူးေနခ်ိန္မွာ Bevel ကိုသံုးျပဳသူက အဲဒီေလဆာကို အသံုးျပဳျပီး အရာသတၳဳရဲ႕ Depth Information (အမို႔အေမာက္၊ အရႈက္အ၀ွမ္း အစရွိသျဖင့္ ကင္မရာႏွင့္ အရာသတၳဳတစ္ခု၏ပံုရိပ္တစ္ခုလံုးၾကား မတူညီသည့္အကြာအေ၀းမ်ား) ကိုရယူတာျဖစ္ပါတယ္။ 

လက္ရွိမွာ 3D ဓာတ္ပံုရိုက္ကူးႏိုင္တဲ့ အေကာင္းဆံုးအကြာအေ၀းအေနအထားက ၁ မီတာ(၃.၃ ေပ) ျဖစ္ျပီး Matter and Form အဖြဲ႔ကေတာ့ လာမယ့္အနာဂါတ္မွာ အေဆာက္အဦးေတြနဲ႔ျမိဳ႕တစ္ခုလံုး အစရွိတဲ့အထိ ႀကီးမားေ၀းကြာတဲ့ ျမင္ကြင္းေတြကိုထည့္သြင္းရိုက္ကူးႏိုင္ဖို႔ ႀကိဳးစားေနပါတယ္။

Bevel ကင္မရာနဲ႔ ရိုက္ကူးလို႔ရလာတဲ့ ဓာတ္ပံုေတြကို Bevel ေစမွာ ဒါမွမဟုတ္ Twitter, Facebook,Tumblr နဲ႔ Pinterest တို႔လို လူမႈကြန္ယက္၀ဘ္ဆိုဒ္ေတြမွာ 3D ဓာတ္ပံုေတြမွ်ေ၀ဖို႔ အသံုးျပဳတဲ့ ကုမၸဏီရဲ႕ App ျဖစ္တဲ့ Cashew မွာ ျပန္ၾကည့္လို႔ရပါတယ္။ ဓာတ္ပံုေတြကို App ေတြထဲမွာ ႏွစ္သက္တဲ့ရႈေထာင့္ရႏိုင္ဖို႔အတြက္ လွည့္ေပးလို႔ရျပီး လႈပ္ရွားပံုရိပ္ဓာတ္ပံုျဖစ္တဲ့ GIF ေျပာင္းလဲလိုက္ႏိုင္သလို ေနာင္တစ္ခ်ိန္ခ်ိန္မွာ Animation ဒါမွမဟုတ္ 3D Printing Object အျဖစ္ အသံုးျပဳဖို႔ သိမ္းထားလို႔ရပါတယ္။ ဒါေပမဲ့ လက္ရွိမွာေတာ့ 3D Printing နဲ႔တြဲသံုးလို႔ ဘယ္လိုအေျခအေနရွိမလဲဆိုတာကို အေသးစိတ္သိႏိုင္ဖို႔ လုပ္ေဆာင္ေနတုန္းပဲလို႔ အဖြဲ႔ကေျပာဆိုခဲ့ပါတယ္။

Bevel နဲ႔ တြဲဆက္အသံုးျပဳမယ့္ မိုဘုိင္းပစၥည္းေရြးခ်ယ္မႈအေပၚမူတည္ျပီး ဓာတ္ပံုအရည္အေသြးက ကြာျခားသြားမွာျဖစ္ျပီး Matter and Form ကေတာ့ Accelerometer နဲ႔ Gyroscope ပါ၀င္တဲ့ ဖုန္းကို အသံုးျပဳဖို႔နဲ႔ Kikat ဒါမွမဟုတ္ သူ႔ထက္ဗားရွင္းျမင့္တဲ့ Android နဲ႔ iOS ဆိုရင္လည္း ဗားရွင္းအျမင့္သံုးဖုိ႔ ညႊန္းထားပါတယ္။ Bevel ဟာ အားျပန္ျဖည့္သြင္းေပးႏိုင္တဲ့ သူ႔ရဲ႕ကိုယ္ပိုင္ဘတၳရီကေန စြမ္းအင္ကိုရယူသံုးစြဲတာျဖစ္လို႔ သူနဲ႔ခ်ိတ္ဆက္ထားတဲ့ ဖုန္းဘတၳရီကိုကုန္ခမ္းေစမွာမဟုတ္ပါဘူး။
3D Scannerတုန္းကလိုပဲ Matter and Form က Bevel ကို လူေတြ၀ယ္ယူသံုးစြဲနိုင္ဖုိ႔အတြက္ ဦးစားေပးထားျပီး စက္ပစၥည္းကိုထုတ္ကုန္အျဖစ္ေျပာင္းလဲနိုင္ဖို႔ ဘ႑ာေငြရွာေဖြေရးကို Crowdfunding လမ္းေၾကာင္းကေန ေလွ်ာက္လွမ္းလာေနပါတယ္။

Crowsfunding ဆိုတာဟာ စီမံကိန္းတစ္ခုဒါမွမဟုတ္ စြန္စားရတဲ့ စီးပြားေရးလုပ္ငန္းတစ္ခုအတြက္ လုိအပ္တဲ့ေငြေၾကးပမာဏကို အင္တာနက္ကတဆင့္ လူအမ်ားႀကီးဆီကေန တစ္ေယာက္နည္းနည္းစီနဲ႔ ရန္ပံုေငြထူေထာင္တာျဖစ္ပါတယ္။ Matter and Form ကုမၸဏီဟာ သူတို႔ရည္မွန္းထားတဲ့ ေဒၚလာ ၂ သိန္းအတြက္ ေဒၚလာ ၁၂၀၀၀၀ ေက်ာ္ရရွိထားျပီျဖစ္ျပီး ေနာက္ဆံုးသတ္မွတ္ရက္က သတင္းပတ္ ၃ ပတ္ပဲက်န္ပါေတာ့တယ္။ Bevel, Charging Cable, Calibration Card, Bevel App နဲ႔ Cashew အသံုးျပဳခြင့္တို႔အတြက္ အနည္းဆံုးကုန္က်မယ့္ေငြေၾကးပမာဏက ၄၉ ေဒၚလာျဖစ္ျပီး ရည္မွန္းထားတဲ့အတုိင္းသာ အားလံုးအဆင္ေျပမယ္ဆိုရင္ေတာ့ ေနာက္ႏွစ္အေစာပိုင္းမွာတင္ပို႔ေပးပါလိမ့္မယ္။
မင္းသုေနာင္

--------------------------------------------------------
ရသစံုလင္ အႏုပညာေဖ်ာ္ေျဖမႈ ေကာက္ေၾကာင္းမ်ားကို Shape Entertainment Journal မွာ ဖတ္ရႈလိုက္ပါ ...

www.facebook.com/shapejournal
www.facebook.com/groups/weloveshape
Share on Google Plus

0 comments:

Post a Comment